Kvalita
Certifikace
V říjnu 2007 byla společnost BRONAS s.r.o. certifikovaná podle ČSN EN ISO 9001:2000 certifikační společností SGS Praha. V listopadu 2017 v rámci recertifikačního auditu byla firma certifikovaná podle ČSN EN ISO 9001:2015.
Procesní a výstupní kontrola
Pro zvýšení úrovně našich výrobků jsme zavedli komplexní postupy kontroly výrobního procesu a výstupní kontroly. Podle požadavků zákazníků jsme schopni kvalitu prokazovat zkouškami a měřením. Výsledky zkoušek jsou zaznamenány do příslušných protokolů (měrové protokoly, protokol o funkčním testu nástroje apod.). Pro kontrolu rozměrů jsou zřízena 2 metrologická pracoviště vybavené 3D souřadnicovým dotekovým měřícím strojem a optickým měřícím mikroskopem.
Politika kvality firmy
BRONAS s.r.o., výrobce nástrojů pro tlakové lití, v souladu s podnikatelskými záměry společnosti, vyhlašuje následující politiku kvality:
Z hlediska vztahu k zákazníkovi:
- Spokojenost našich zákazníků je základním krédem společnosti BRONAS s.r.o. Tuto spokojenost zajišťujeme neustálým zlepšováním procesů a zvyšováním kvality našich výrobků
- Dodat výrobek je možné jen tehdy, odpovídá-li stanoveným požadavkům a očekávání zákazníka.
- Pracovníci naší společnosti na všech pracovištích tvoří tým, který je ochoten zákazníkům pomáhat řešit jejich požadavky a připomínky.
- Individuální odpovědnost za prováděnou dílčí práci je podepřena kolektivní odpovědností za kvalitu finálního výrobku.
Z hlediska zabezpečování managementu kvality:
- Každý pracovník naší společnosti, odpovídá za prosazování a plnění požadavků kvality výrobků
- Každý pracovník společnosti nese svoji osobní odpovědnost za pracovní činnosti prováděné v rámci svého funkčního místa a daného pracoviště.
- Kvalita našich výrobků závisí na získávání kvalitních vstupních informací, proto každý pracovník společnosti jedná s obchodními partnery na vysokém morálním i etickém stupni se zaměřením na kvalitu a obsahovou úplnost informací.
- Dokumentace systému managementu kvality naší společnosti je závazná pro všechny pracovníky společnosti.
- Pracovníci společnosti na všech stupních jsou povinni plnit zákonné požadavky i požadavky předpisů aplikovatelné na produkt a dbát plnění cílů kvality na dané období s ohledem na stanovenou politiku kvality a celkové záměry společnosti.
- Předcházení neshodám je efektivnější a hospodárnější než neshody odstraňovat.
- Opakovanému výskytu neshod zabraňujeme přijímáním vhodných preventivních opatření.
Z hlediska personálního a ekonomického rozvoje:
- Vedení společnosti prosazuje neustálý rozvoj odborných znalostí svých pracovníků.
- Vedení společnosti zajišťuje zdroje pro ekonomický a odborný růst společnosti.
- Vedení společnosti zjišťuje postoje, požadavky a názory svých zákazníků a pracovníků a analýzou získaných informací vytváří prostor pro neustálé zlepšování systému managementu kvality.
- Finančními analýzami zajišťuje společnost úspory a tím snižuje náklady na výrobky a poskytované služby.
- Výběrem a hodnocením dodavatelů rozhodujících produktů garantuje vedení společnosti odpovídající úroveň vstupujícího materiálu a služeb, což je jedním ze základních předpokladů vysoké kvality vlastních výrobků.