Kvalita

Certifikace

V říjnu 2007 byla společnost BRONAS s.r.o. certifikovaná podle ČSN EN ISO 9001:2000 certifikační společností SGS Praha. V listopadu 2017 v rámci recertifikačního auditu byla firma certifikovaná podle ČSN EN ISO 9001:2015.

Procesní a výstupní kontrola

Pro zvýšení  úrovně našich výrobků jsme zavedli komplexní postupy kontroly výrobního procesu a výstupní kontroly. Podle požadavků zákazníků jsme schopni kvalitu prokazovat zkouškami a měřením. Výsledky zkoušek jsou zaznamenány do příslušných protokolů (měrové protokoly, protokol o funkčním testu nástroje apod.). Pro kontrolu rozměrů jsou zřízena 2 metrologická pracoviště vybavené 3D souřadnicovým dotekovým měřícím strojem a optickým měřícím mikroskopem.

ISO

Vybavení

  • Souřadnicový měřící stroj WENZEL LH 87
  • Souřadnicový měřící stroj WENZEL LH 65

souřadnicový měřící stroj WENZEL LH 87souřadnicový měřící stroj WENZEL LH 65

Politika kvality firmy

BRONAS s.r.o., výrobce nástrojů pro tlakové lití, v souladu s podnikatelskými záměry společnosti, vyhlašuje následující politiku kvality:

Z hlediska vztahu k zákazníkovi:

  • Spokojenost našich zákazníků je základním krédem společnosti BRONAS s.r.o. Tuto spokojenost zajišťujeme neustálým zlepšováním procesů a zvyšováním kvality našich výrobků
  • Dodat výrobek je možné jen tehdy, odpovídá-li stanoveným požadavkům a očekávání zákazníka.
  • Pracovníci naší společnosti na všech pracovištích tvoří tým, který je ochoten zákazníkům pomáhat řešit jejich požadavky a připomínky.
  • Individuální odpovědnost za prováděnou dílčí práci je podepřena kolektivní odpovědností za kvalitu finálního výrobku.

Z hlediska zabezpečování managementu kvality:

  • Každý pracovník naší společnosti, odpovídá za prosazování a plnění požadavků kvality výrobků
  • Každý pracovník společnosti nese svoji osobní odpovědnost za pracovní činnosti prováděné v rámci svého funkčního místa a daného pracoviště.
  • Kvalita našich výrobků závisí na získávání kvalitních vstupních informací, proto každý pracovník společnosti jedná s obchodními partnery na vysokém morálním i etickém stupni se zaměřením na kvalitu a obsahovou úplnost informací.
  • Dokumentace systému managementu kvality naší společnosti je závazná pro všechny pracovníky společnosti.
  • Pracovníci společnosti na všech stupních jsou povinni plnit zákonné požadavky i požadavky předpisů aplikovatelné na produkt a dbát plnění cílů kvality na dané období s ohledem na stanovenou politiku kvality a celkové záměry společnosti.
  • Předcházení neshodám je efektivnější a hospodárnější než neshody odstraňovat.
  • Opakovanému výskytu neshod zabraňujeme přijímáním vhodných preventivních opatření.

Z hlediska personálního a ekonomického rozvoje:

  • Vedení společnosti prosazuje neustálý rozvoj odborných znalostí svých pracovníků.
  • Vedení společnosti zajišťuje zdroje pro ekonomický a odborný růst společnosti.
  • Vedení společnosti zjišťuje postoje, požadavky a názory svých zákazníků a pracovníků a analýzou získaných informací vytváří prostor pro neustálé zlepšování systému managementu kvality.
  • Finančními analýzami zajišťuje společnost úspory a tím snižuje náklady na výrobky a poskytované služby.
  • Výběrem a hodnocením dodavatelů rozhodujících produktů garantuje vedení společnosti odpovídající úroveň vstupujícího materiálu a služeb, což je jedním ze základních předpokladů vysoké kvality vlastních výrobků.